.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار جدید رامسر منصوب شد
با توجه به شرایط حساس فعلی(انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری) به این نتیجه دست یافتند که این مسئولیت را به فردی غیربومی سپرده و در حال حاضر از انتصاب فرماندار بومی پرهیز کنند...
فرماندار جدید رامسر منصوب شد

در حالی که رایزنیها برای انتخاب فرماندار جدید رامسر در محافل رامسریها در این شهرستان و در تهران ادامه دارد، شنیده ها حاکی از آن است که فرماندار جدید منصوب شده است.
به گزارش رامسر نیوز به نقل از منابع موثق ، مهندس عادل تقی پور بعنوان فرماندار جدید رامسر منصوب و بزودی مراسم معارفه وی انجام خواهد شد.
طی روزهای گذشته از منابع غیر رسمی خبر می رسید که تنی چند از اهالی رامسر با مراجعه به ابوالفتح نیکنام نماینده مردم رامسر و تنکابن در مجلس شورای اسلامی، خواستار انتصاب یک رامسری بعنوان فرماندار شهرستان رامسر بوده اند و در خصوص اسامی نامزدان، نام بوذرجمهر خلعتبری بیش از دیگران بگوش می رسید ، ناگهان روز گذشته خبر انتصاب تقی پور بگوش رسیده است.
این منبع اضافه کرد که مسئولان ذیربط با توجه به شرایط حساس فعلی(انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری) به این نتیجه دست یافتند که این مسئولیت را به فردی غیربومی سپرده و در حال حاضر از انتصاب فرماندار بومی پرهیز کنند.
گفتنی است ، عادل تقی پور اهل شهرستان قائم شهر و از اعضای فعال ستاد انتخاباتی دکتر محمود احمدی نژاد می باشد که هم اکنون در آموزش و پرورش استان مازندران مشغول بکار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بی نام 31 مرداد 1391
شما خیلی بد تحقیق می کنید فردا مطلبت را عوض کن
نا شناس 2 شهريور 1392
از چیزی که مطمئن نیستید و اطلاعی ندارید به دروغ برا سیاه کردن چیزی ننویسید و اسمش رو خبر نگذارید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.